برند

تاریخچه برند اکو

تاریخچه برند اکو

تاریخچه برند اکو

به گزارش کوکوهوم ،اکو یک برند بین المللی تولید انواع كفش است که اجناس دیگری مانند كیف و بوت را نیز ارائه می دهد. فلسفه اکو بسیار ساده است: همه چیز بر اساس پا شروع می شود. هنگامی که دغدغه کارخانه های دیگر تولید کفش است، توجه اکو روی پای شما متمرکز است. اینکه پا چگونه عمل می کند، چگونه واکنش نشان می دهد، چگونه همه 52 استخوان و 56 مفصل آن می توانند شما را به حرکت درآورند. فقط با دانستن همه این مطالب راجع به پا است که می توان راحت ترین کفشهای دنیا را تولید کرد.
بنیان گذار متعهد

تاریخچه برند اکو

تاریخچه اکو

کارل توسبای (Karl Toosbuy) بنیان گذار شرکت، همیشه دغدغه این را داشته که چگونه می توان همه چیز را بهتر و سریع تر انجام داد. این دغدغه در زندگی وی و همچنین تعامل او با کارکنانش کاملاً مشهود است. این رویکرد به تدریج تبدیل به شالوده شرکت شده است. عزمی راسخ و تعهدی مثال زدنی برای رسیدن به اهداف و چشم اندازها، در تار و پود شرکت رخنه کرده است. چشم انداز اکو رسیدن به قله تولید کفش جهان و تبدیل شدن به بهترین برند در این زمینه است.
آغاز راحتی مثال زدنی

پروسه تولید چرم

کارل آرزو داشت کارخانه تولید کفش خود را داشته باشد تا محصولی بسازد که نه تنها پاپوش باشد، بلکه پا در آن با راحتی و آسایش کامل قرار بگیرد. در اواخر دهه سوم از زندگی اش در یک کارخانه کفش سازی استخدام شد. در نهایت خانواده اش شغلی که داشتند را رها کردند و خانه ای را که در آن سکونت داشتند و تنها داراییشان بود فروختند. در سال 1963 به سواحل جنوبی دانمارک مهاجرت کردند و آنجا در یک کارخانه‌ از کار افتاده و خالی شروع به ساختن کفش کردند. آن کارخانه حالا تبدیل به یکی از بهترین کارخانه های تولید کفش در دنیا شده است.
گسترش محصولات با دوام

 

تاریخچه برند اکو

محصولات اکو

در دهه 80 تا 90، تغییرات شگرفی در مجموعه کفش های اکو که شامل کفش های بچه گانه و رسمی بود، به وجود آمد. همچنین این شرکت از پارچه هایی که تکنولوژی بالایی داشتند مانند آستر گورتکس (Gore-Tex) استفاده کرد تا تنفس پذیری کفش و مقاومت آن را در برابر عناصر بیشتر کند. کفش های تولید شده عملکردهای خاصی داشتند و ترکیبی از راحتی، دوام و ویژگی های خاصی بودند که به افراد اجازه راه رفتن، دویدن یا بالارفتن از تقریباً هرجایی را می دادند.
کنترل، از طراحی تا عرضه

تاریخچه برند اکو

فروشگاه اکو

در دنیایی که خرید کالای خارجی حرف اول را می زند، اکو انتخاب کرد تا مقابل آن حرکت کند. فقط با کنترل تمام پروسه ساخت کفش است که ارائه محصولی کاملاً درجه یک امکان پذیر می شود و با انتخاب کنترل تمام پروسه ساخت، می توان همه چیز را تضمین نمود. اکنون اکو ۳۳۰۰ مغازه در سراسر دنیا دارد و هرساله ۱۲۰ تا ۱۵۰ مغازه جدید افتتاح می کند. این شرکت به جز مدل های مختلف کفش و چکمه، کیف، کوله پشتی و چمدان هم تولید می‌کند.

تاریخچه برند اکو

اکو را می توان نماد یک «خواستن» به تمام معنا تلقی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *